czwartek, 30 sierpnia 2012

rude jest piękne

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Niniejszym przedstawiam moją nową modelkę, Edytę W., która należy do grona bardzo, bardzo kreatywnych osób (artystka, nawet ma na to papier :)). Dziś na spokojnie. Na dniach uiszczę tu parę zdjęć w nieco innych (weselszych?) odsłonach. Czekam również na film, na którym spłodziliśmy kilka kadrów. W końcu mam modelkę w sukience. Nie rozumiem, dlaczego niektóre kobiety nie mają w szafach sukienek (wyłączając te ślubne, formalne itp.), a także faktu malowania ust tymi, no... błyszczykami. Po prostu okropieństwo, moje drogie panie :) 

Aha, dziękuję Kasi za pomoc. Jesteś wielka, mimo że czasem marudna i piszesz mi po samochodzie :)

2 komentarze:

  1. Katarzyna pisze, ja wymyślam hasła!

    Panienka E(ugjenka).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiłem przecie, żeś kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń