niedziela, 24 lutego 2013

Błyskotki




Homemade 'studio'. Uczę się błyskać.

1 komentarz:

  1. ..ojejku dziękuję bardzo za tak ekspresyjny komentarz (:

    Prawda jest taka, że wyjmując film zobaczyłam, że niedomykała się migawka (1 płatek), więc może stąd ten efekt. Nie ma go na wszystkich zdjęciach. Niestety nie znam się na tych kwestiach :( Film nie był przeterminowany (:

    ..w sumie to miałam też problem, aby zwinąć film i musiałam na chwilę otworzyć, starałam się zachować ciemność, ale mogło mi nie wyjść.

    P.S ..brat mi już naprawił Smenę, przez Twój komentarz zacznę tego żałować :D!

    (jajku, jejku zawsze mi przykro jak nie potrafię udzielić mądrej i fachowej odpowiedzi, moje zdjęcia to jeden wielki przypadek. Jak tylko ogarnę uczelnię zacznę czytać jakieś fora o fotografii analogowej^^")

    OdpowiedzUsuń